Onsdag

God morgon! Igår var det stressigt, gick från jobbet 19.10, då skulle jag hem och äta och packa för att åka till vattengympan 19.30. Jag var hemma 21.30 igen och kunde äntligen slappna av.

Nu ska jag strax ner till jobbet för att sedan gå till skolan vid 10, tillbaka till jobbet två timmar, sen skola, sen jobbet igen. Dagen går nog snabbt i alla fall & förhoppningsvis är jag hemma innan 6 ikväll. Det är tur att det bara tar ca 3 min att gå från jobbet till skolan, annars hade jag aldrig pallat detta spring :P

Nu måste jag draaaa, ha en bra dag! pusss på er

Kommentarer
Postat av: Cicci

oj vad du springer fram och tillbaka och hit o dit :P skönt o ha nått o göra iaf, själv sitter jag hemma bara :( hehe

2009-02-25 @ 13:26:43
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0