Nöjd

Matte provet igår gick bra, dock hade jag väl velat haft ett poäng till då jag bara var ett poäng från mvg! Men jag är nöjd ändå :)

Igår var vi ju västervik och kollade på bio, i taket lyser stjärnorna. Jättebra film verkligen, massa skratt men massamassa tårar också. Har aldrig gråtit så mycket på bio förut! En film som berörde helt enkelt. Jag har ju läst boken också, men det var på högstadiet tror jag så jag mindes inte så mycket från boken. Bara i stora drag, men det var nog rätt bra då jag har hört att filmen är ganska olik boken.



Idag är det lördag & ikväll bär det av till Finspång på inflyttningsfest! Ska bli superkul :) Dels  att träffa gamla klassisar men också att få träffa lite nytt folk :) Det är något som jag gillar!



Lägger upp en bild på några av mina gulliga klassisar :)  Bäst att ladda kamerabatterierna nu så jag kan ha med den ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0