Mycket

183 dagar, diplomaterna, öga mot öga, familjen annorlunda, andra avenyn, charterhjältar, mästarnas mästare, den rätte för rosing,  efterlyst, semestersvenskar, antikrundan, plus, du är vad du äter, lyxfällan, sveriges värsta bilförare, så ska det låta, garage, hjärnstorm, postkodmiljonären, let's dance, hjälp, wild kids,melodifestivalen, ett annat sätt att leva, mia & klara, parlamentet osv.....

Det är ju inte direkt ont om bra tvprogram för tillfället!

Nu hade jag tänkt plugga matte för jag ska nog skriva prov på fredag,  men så glömde jag matteboken på jobbet..typiskt. Istället för plugg blir det massage nu, ibland är det bra med syskon! Det som är mindre bra är att man måste ge för att få.... men så är det  ju med allt här i livet. Ge & ta!

Längtar till helgen. På fredag blir det bio i Västervik och på lördag blir det inflyttningsfest i Finspång :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

sv. mm,jag förstår inte vad och varför :( kan ju inte stanna hemma hela livet :S hehe



kul med bio på fredag :)

2009-02-25 @ 20:46:17
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: C

Glad jag blir att ni kommer neer :) myys! <3 förresten pratade morgan om att komma till nkpg i helgen... iiih! :D

2009-02-26 @ 09:53:13
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0