Matematik

Dagen har sett ut såhär: jobb 9-13, kemilabb på vammar, matlagning & matteplugg!

Har alltså tänkt göra det första matteprovet imorgon. Man får bestämma själv när man vill göra det. Idag äntligen förstår jag ALLT! Nu känner jag igen mig själv, jag är ju faktiskt bra på matte. Tycker jag i alla fall. Det tog tydligen några veckor innan jag skulle komma in  i matematiken igen efter 3 års uppehåll. Nu äntligen har mattehjärnan satt igång så imorgon blir det prov! :)

Nu ska jag strax ta mig en dusch, men först ska jag se en stund till på antikrundan. Det är ju från Söderköping ikväll, såg nyss min gamla träslöjdlärare Christer Friman :P hahah

Ingen missade väl bussbranden på e22an igår? Läskigt tycker jag, det är ju min gamla kära buss som jag alltid åkte till skolan förr året. Om ni inte sett alla bilder på nt så kolla här: http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4881482


Kommentarer
Postat av: emma

sötnoos! kul att de går bra för dig i skolan :D

2009-02-26 @ 21:57:25
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0