jobbjobbjobb

Både idag & igår har det varit jobb, och när jag får en liten ledig stund så är det plugg som gäller. Vi har sportlov i skolan den här veckan men sportlov är samma sak som hemstudier ;) Jippi!

Idag hade jag en kund med sånt där mindre fräscht hår, efteråt känner man bara att min vill sanera alla grejer man använt.. inte så kul men det är ju sånt man får ta. Det är ju pengar i vilket fall. Och det är ju inte varje dag man har sån tur som jag hade i helgen, att få ta i världens bästa hår.

Igår efter jobbet åkte vi på visning på Arbisteatern i Norrköping. Visningen var superbra och maten likaså :)

Lite bilder från igår;



Emma och Macke körde ombytta roller på jobbet ;P Dagens skratt när Emma skulle få håret tvättat! Den bilden är tyvärr på mobilen och det är så krångligt att lägga in.

     

Lite bilder från visningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0