God morgon.

Jag har haft en underbar helg för jag har hunnit träffa nästan alla mina favoriter. :)
Fredag - Lördag sov jag hos Anna, Lördag - Söndag var jag i Stockholm hos F och igår kom jag hem till viken vid 16.45 då blev jag hämtad av Lina sen kom Lisa, Cicci & Carro också hit. Vi åt kvällsmat och kollade på film. Mys helt enkelt.

Har sovit ensam hemma inatt, läskigt tycker jag :P Är ensam hemma idag med tills sent ikväll. Så nu måste jag gå ut med Freja..världens tråkigaste & segaste hund. Tror ni hon blev glad när jag kom hem? Näee... hon ville varken ha mat eller gå ut vid 6 igår kväll fast hon varit ensam sen 10.30 på morgonen.. knäpp!

Idag är jag ledig så jag ska bokföra & försöka plugga lite. Kanske även borde ta tag i garderoben och rensa den. Sen så skulle jag vilja åka till stan, blev så sugen på nya vårkläder igår när vi kollade runt på internet. Säg till om det är nån mer som är sugen på en sväng till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0