SNÖKAOS

Idag har ju viken varit helt jäkla insnöat. Kan inte minnas när det var sånt här väder senast. Kanske att det kan bli en riktigt rejäl vit jul i år :)



Såhär såg det ut när jag gick till jobbet imorse vid 8.30, det var bara att ta på sig termobraller och rediga kängor för det var inte plogat mer än på de stora gatorna... som tur var så var det ju nästan ingen trafik så jag kunde gå mitt i vägen istället för att kämpa mig fram på trottoaren.



Såhär ser det ut i mitt fönster, mysigt sålänge man kan vara inne i värmen och bara titta ut :)

Men på  lördag MÅSTE vi ut & åka pulka!!

Kommentarer
Postat av: cicci

JAAA det kör vi på!! :D

mysigt i fönstret & fint hjärta :) hihi

2009-12-17 @ 22:11:20
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0