Sista kvällen med gänget.

Ikväll är det sista kvällen med gänget på jag vet inte hur länge... Ska bli mysigt med middag & en liten fest istället för en stor nyårsfest!

Har sagt hej då till Anki på jobbet idag och lämnat tillbaka mina nycklar. Då kom de första avskedstårarna. Och nu som först känns det verkligen att det är påriktigt! Mitt rum är nästan helt tomt, bara sängen & tvn kvar. 2 nätter kvar här, sen kommer jag att bo i Oslo!!

Gott Nytt år på er! 2010 kommer bli året då livet verkligen börjar påriktigt! Men vi kommer också in på det årtiondet då jag kommer fylla 30, fyfan! Jag kommer nog alltid ha åldersångest :P Det känns i alla fall riktigt bra att jag har tagit mig i kragen och flyttar till ett annat land nu. Det händer det grejer, precis som jag vill att de ska göra innan jag blir för gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0