rätt & fel

Dagen började mindre bra då min kund inte dök upp på bokad tid. Då blir man självklart irriterad. Speciellt när man vet att det inte är första gången. Att missa en tid eller komma försent är mänskligt och det händer alla, men inte fan behöver det hända samma person gång på gång. Då får man bli irriterad och det blev jag!

Sen rullade allt på som vanligt under dagen. Jag fick ett paket med varor och när jag skriver på lappen så säger postgubben "Hur fasen kan du skriva när du håller pennan sådär?"
Först fattade jag ingenting men sen kom jag på, just det jag håller ju pennan lite annorlunda än vad de flesta andra gör :P Det var så längesen någon kommenterade det men idag blev jag påmind igen. På lågstadiet fick jag specialpennor och allt möjligt för att jag skulle hålla "rätt", men ingenting fungerade. Nu undrar jag vem fan som kom på att det finns rätt och fel sätt att hålla en jäkla penna på? Är inte det konstigt eller?!

Nu har jag huvudvärk. Ska ta mig en dusch sen krypa ner i sängen och se på jag ska bli stjärna. Borde egentligen göra massa annat som är nödvändigt inför helgen. Men jag kör på mitt gamla vanliga tänk, det löööööser sig. För det gör det ju!

Kommentarer
Postat av: cicci

sv.. Mmm skit smidigt ju nu när du ska iväg också!!

2009-12-09 @ 11:56:57
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0