Paketbilder.



Grannmiddag.



Pakethögen.



Jag fick den söta ängeln, ljusstakarna, skohorn & petflaskebagen.





Nu ska jag stryka tvätt, städa & flyttpacka lite. Det är faktiskt bara 3-4 veckor kvar! Idag har jag massa längtan inom mig efter Oslo. Nästa söndag är vi där och besöker 4 olika kollektiv och något av dem kommer förhoppningsvis bli vårat hem sen efter jul  : ) ÅHHH! Innan jag sätter igång med strykningen måste jag mejla några norrmän. Det börjar bli en vana & jag gillar't :D:D:D


Kommentarer
Postat av: C

Jag hade ingen aning om att det var där, (men jag tog ju med det självklart) Men jag sa till Sandberg "konstigt att inte Bella sagt ngt om sprayet" :P Du får det när vi ses! :)

2009-12-06 @ 20:57:22
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0