Om Norge.

Nu blir det ett inlägg till Emma och alla andra som undrar hur det gick :)

Det gick bra!
Vi kollade på flera boenden, bla två rum i ett kollektiv. Där fick vi bo om vi ville men vi tackade nej pga att det inte kändes helt ok, varken med själva lägenheten eller med de som bodde där. Sen kollade vi på en annan liten lägenhet, men där var det typ 20 st till på visning så vi kände direkt att vi hade noll chans mot en 35-årig norsk bibliotekarie. (det ordet har jag nog aldrig skrivit förut :P) Sen kollade vi på en asfiiin lägenhet som vi verkligen ville ha, den låg på bästa gatan & allt var helt perfekt! Men det var ett par som hade första tjing på den..  jag skulle ringa nästa vecka och se om de har skrivit kontrakt. Antagligen har det väl gjort det.
Vi har i alla fall boende hos en bekant till Isa under januari, så vi ska fortsätta leta boende då. Det är nog lättare att få tag på något då när vi är där & kan komma på alla visningar direkt osv..

Sen har vi ju det här med jobb!
Jag var på en intervju på den här salongen http://www.auster.no/pages/salongene/storo.php
Hon gillade mig & jag gillade jobbet. Så hon skulle inte ta in någon mer på intervju & jag ska ta dit en modell och klippa den 4 januari och om det blir godkänt så får jag jobbet. Kravet var att det skulle bli en förändring på den jag klipper. Så om någon känner sig manad att ändra frisyr så bjuder jag på en resa till Oslo ;)

Lite bilder från helgen, det blev inte så många.





Frukost nr 2 på tåget.



Här skulle ju också vara ganska kul att bo...



Isa & Hugo på ett mysigt café på grünerlökka, stadsdelen där vi helst vill bo.





Kommentarer
Postat av: cicci

hoppas du hittar någon modell då :)

2009-12-15 @ 20:59:36
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0