Måndag

Nästa måndag såhär dags sitter jag på tåget påväg hem från Oslo. Vet inte hur det kommer kännas, men jag hoppas att jag kommer ha en asbra känsla i kroppen och att jag kommer vilja flytta dit med en gång!! Mycket tjat om Oslo nu kanske, men det är det som snurrar runt i mitt huvud som ni kanske förstår.

Idag har jag jobbat hela dagen. Klippt, klippt,klippt & färgat. Och städat och skurat golvet i salongen & bokfört när jag kom hem. Känner mig lite duktig i alla fall! :)

Nu ser jag på ullared och efter det ska jag krypa ner i sängen. Måndagar gör mig trött.

Kommentarer
Postat av: samantha

vad häftig bakgrund med snö som faller, är det någonting du designat själv?

2009-12-08 @ 23:37:55
URL: http://samanthishw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0