Lång dag.

Den här dagen blev verkligen inte som planerad. Men jag hann ändå med det mesta jag skulle göra.
Fick i alla fall spendera i stort sett hela dagen i Norrköping för jag fick en tid hos jourtandläkaren. Eftersom det var just jourtandläkare så sköts tiden upp.. och ja hela dagen gick ungefär. Men Cicci & jag fick en hel del gjort i staden medans vi väntade. Slapp sitta i väntrummet på folktandvården Sparven hela tiden tack vare Gittans schyssta kompis i receptionen ; ) Men det var värt den långa tiden för vem fan vill gå med en vass grej & en blödande tunga?


Nu på kvällen har Anna varit här, vi har kollat på cinderella story (favvofilmen gick ju på tv ikväll), ätit fruktsallad & skrivit på vårat livsverk som fyller 1 år idag! Sista gången på väldigt länge som vi sågs idag, vet inte hur länge. Kanske några månader, kanske ett halvår. Inte mer hoppas jag!!! Hon ska tillbaka till England på måndag och vi lär ju knappast tajma in hemresor samtidigt...

Jag längtar tills imorgon då det är nyårsafton, det ska bli supermysigt med middag hos Cicci! Det blir sista gången jag träffar alla mina vänner här i viken på förmodligen ganska lång tid. Kommer sakna er så himla mycket!!! Men jag ska lyssna på en del av mitt hjärta. Den låten kommer få mig att tänka på er & vikenfester.

Jag har inga förväntningar på fest imorgon & därför tror jag att nyårsafton kommer bli trevlig & bra :) Inga besvikelser som det alltid brukar bli på sånna där "måste festa dagar".

Kommentarer
Postat av: cicci

hahah gittans polare :D

kommer sakna dig med ska du veta! <3

och jag längtar också till imorn :)

pusss

2009-12-30 @ 23:32:35
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0