Jag visste det.

Att jag skulle känna den här stressen. Även fast jag egentligen har läget under kontroll och vet att jag kommer hinna. Men jag hatar att veta att det är fullspäckat heeeela tiden.

Imorgon måste jag ställa klockan men inte för att jag har en tid att passa utan bara för att jag måste hinna fixa massa saker. Nu ser kommande veckan ut såhär.

  • Måndag: Bokföra det sista, det är mycket mycket mer än vanligt som måste fixas då. Det kommer ta flera timmar. Gå till banken med minst 3 olika ärenden. Vara på jobbet där jag ska klippa en kund (den allraallra sista riktiga kunden), klippa & färga Felicia & Johanna. Vilket kommer ta x antal timmar. Sen måste jag börja packa ner alla mina grejer som jag har på jobbet.
  • Tisdag: Då är det Linköping och ikea som gäller. Det kommer nog ta hela dagen för vi måste åka runt till diverse butiker och inhandla allt som vi planerar att köpa innan flytten.
  • Onsdag: Klippa pappa, klippa & färga mamma och slinga Cicci. Kommer också ta x antal timmar. Träffa Anna på kvällen ska jag göra också.
  • Torsdag: Nyår. Jag kommer vara så gott som nykter. För jag har inte tid att vara bakis dagen efter.

Sen är det mycketmycket småplock som ska göras här hemma med packning och utrensning. Det kändes som att jag började jättelångt i förväg men nu rinner bara tiden iväg. Inatt sover jag i en säng med främmande täcke & kuddar då mina är i tvätten.

Det här kanske blev världens tråkigaste inlägg som låter som massa klag. Men jag klagar inte för jag gillar det egentligen. Längtar tills vi är i Oslo och allt har kommit i ordning där. Vara bara tvungen att släppa löst mina tankar lite.

God Natt

Kommentarer
Postat av: emma

haha taaack :D skönt att förberedelserna går bra :) och de är ju som när man ska ut och resa känns alltid som man glömt något fast man inte har det. allt kommer gå perfekt och de kommer bli en upplevelse för livet :) <3

2009-12-28 @ 13:53:00
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0