Hej mitt vinterland!

Nu vill jag påstå att det är vinter påriktigt, massa snö som jag faktiskt gillar just nu men bara för att det snart är jul! Det blir ju faktiskt lite mer julstämning. Men jag hatar att det blir så jäkla halt, har halkat omkring hela dagen idag känns det som :P

Klockan är bara strax efter 8 och jag har redan krupit ner i sängen. Tröttheten efter helgen har kommit ifatt mig. Trodde jag skulle klara mig eftersom jag var pigg igår.. men icke. Det är bara sova & ladda om inför en hektiskt dag på jobbet imorgon. Bara 4½ arbetsdag kvar nu... helt jävla sjukt!

Kommentarer
Postat av: cicci

håller med..såå jäkla halt!! men så häärligt med snö och hoppas det håller i sig som sagt :)

2009-12-16 @ 20:30:24
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0