Har turen vänt nu?

Fyfan säger jag bara. Min jävla tandställningstråd som man har bakom de nedre tänderna har gått sönder. Ni som har haft tandställning vet vad jag menar. Man får den när man tar bort tandställningen sen ska den sitta där tills den ramlar bort. Men inte fan skulle min ramla bort.. näe den skulle gå av! På julafton när jag åt ett knäckebröd så kände jag att den blev lite lös, men sen var det inget mer med det den har blivit så förr. Men nu när jag borstade tänderna så gick den av och då blev det som en jäkla fjäder så den ställde sig rakt upp och inte lite upp utan halva hade ju lossnat från tänderna så flera cm stod rakt upp vilket resulterade i att jag inte kunde stänga munnen!!!???

Vad fan gör man, jag försökte böja ner den men det gick inte.. jag försökte dra bort den men självklart satt den stenhårt där den väl sitter fast. Så det var bara att ta fram tången och knippsa av så nu är det bara en liten vass grej som sticker upp. Men det är verkligen jättevasst så nu har jag satt dit ett tuggummi för att inte riva sönder tungan :P Måste komma ihåg att ta ut det innan jag somnar, annars blir det inte mysigt i munnen när jag vaknar.

Så nu ska jag ställa klockan på 7.15 imorgon för att kunna ringa till de där jävla tandläkarna och hoppas att de har någon akuttid till mig. Jag MÅSTE ju dit imorgon eftersom sen är det nyårsafton, nyårsdagen och sen flyttar vi. Om de inte har någon tid i viken så får jag fan åka till närmsta folktandvård som har en tid. Jag hoppas verkligen inte det kommer kosta skjortan heller, vilket det säkert kommer göra!!!

Sen kollade jag vädret på tvn nyss och det ska snöa på lördag när vi ska åka till Oslo. Hoppas inte det blir nåt jädra vägkaos så att vi inte kan åka....

Åhhh jag visste att det skulle bli nånting bara för att det gått så bra hittills!!



Hahah måste tillägga en grej, jag gillar nya ica raklamen som är gjort som ett blogginlägg. sjukt kul ju :P CHACHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0