Första dagen på sista veckan.

Ja, nu är det bara 1 ½ dag kvar på jobbet.. det känns lite sorgligt men mest bra. Jag vill bara att dagarna ska vara över, så att jag bara kan ägna mig åt julmys & flytt :)

Är lite stressad inför flytten och funderar seriöst på att ta det lugnt på nyår. Eftersom vi ska flytta den 2e och allt måste vara helt klart den 1e så vill jag inte vara bakis & trött då. Det är inte värt det enligt mig då flytten till Oslo är något som jag antagligen bara kommer göra en gång i livet. Men självklart kommer jag vara med alla vänner & äta middag och fira tolvslaget. Men jag kanske bara dricker några cider och går hem till sängen efter tolvslaget. Jag kan ändra mig tusen gånger innan det är dags, men jag hoppas att jag kommer känna likadant på nyårsafton som jag gör nu.

Mamma hjälpte mig att packa färdigt några kartonger igår, hon är så himla bra på att packa. Hoppas jag också blir lika bra på det någon gång. Det får liksom plats dubbelt så mycket saker som de skulle gjort om jag hade packat. Sen blir alla kartonger ungeför lika tugna osv.. jag skulle säkert packat en jättetung och en jättelätt :P

"det är lika bra att vi börjar redan nu och sen lite då & då, för annars kommer du bli jättestressad de sista dagarna"

Jag vet att mamma har rätt. Är det inte konstigt att mammor alltid har rätt? Nästan alltid i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0