Den som inte hoppas på att vinna har redan förlorat.

Vi hoppades, vi drömde, vi tjöt, vi pratade i timmar, vi var oroliga men vi visste hela tiden att vi VILLE och framför allt att vi någon gång skulle göra det. Ta steget. Det stora steget. Nu har vi gjort det. Nu är vi påväg.



Vi har gjort varsin grej, på varsitt håll. Men ändå tillsammans för det är precis samma sak & vi har varit i precis samma sits.
Nu är det snart bara en vecka kvar tills du kommer hem & då ska vi på något sätt fira det här.


Smukkepige, vi är så jävla bra. <3

Kommentarer
Postat av: lisa.

jag vet. min fina lilla skatt. :) och jaaa, bilder kommer så fort jag hittat sladden! haha. ;D

2009-12-06 @ 22:07:44
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: anna

Nu far jag tarar i ogonen. Ja, vi ar fan sa javla bra smukkepige<3 Snart blir det att fira for nu ar vi PA VAG! alskar dig

2009-12-07 @ 11:46:13
URL: http://annnnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0