Aj min arm.

Någon mer än jag som har ännu ondare i armen dag 2 efter svinsprutan? Aj. Egentligen skulle jag varit ledig idag, då torsdagar är min lediga dag. Men efter lite omständigheter fick jag vara halvledig igår istället och vara på jobbet idag. Eftersom jag skulle varit ledig har jag inte hunnit få in många bokningar. Tur det eftersom det gör så ont i armen så fort man lyfter den, vilket jag gör hela tiden när jag jobbar...

Så mina sysslor idag har hittills varit att mejla med norge, platta håret, packa upp en kartong med varor och svarat i telefonen. Nu ska jag rensa i mina skåp och se vad jag behöver beställa för varor. Sen ska jag ringa runt till 3 olika gubbar,... kan inte allt bara vara från samma företag? nejnej.

Snodde med mig Felicias dator till jobbet idag, jag vill också ha en sån!!! Den är helt perfekt. 12".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0