9.02

God morgon alla glada!

Jag vaknade frivilligt såhär tidigt på en lördag. När fan hände det senast?
Anledningen är nog i alla fall att det är två veckor kvar till flytt idag. Och jag har typ 2 dagar då det är inte är något alls planerat. Lite stressad med andra ord, men bara lite :)

Lite av de som händer de kommande dagarna.

  • 19 dec. idag. Shoppingrunda & fika på vika ; ) , träffa Anna och fixa hår, middag & paketlek med tjejerna.
  • 20 dec. Hjälpa mormor med diverse grejer.
  • 21 dec. Jobb 9-18
  • 22 dec. Jobb 9-18
  • 23 dec. Sista riktiga dagen på jobbet. 9-13
  • 24 dec. Tomten kommer.
  • 25 dec. FEST
  • 26 dec. Bakis & middag hos mormor.
  • 27 dec. Bowling och middag med några gamla klasskompisar.
  • 28 dec. Fixa lite nära & kära på jobbet och plocka hem alla mina grejer därifrån.
  • 29 dec. LEDIGT = packa & fixa inför flytten. Ikea med Isa?
  • 30 dec. LEDIGT = packa & fixa inför flytten. Ikea med Isa?
  • 31 dec. FEST
  • 1 jan. Bakis & flyttfix.
  • 2 jan. FLYTT!!!!!!
Dygnet har ju visserligen 24 timmar så jag vet att jag lugnt kommer hinna. Men jag blir stressad av att veta att det är något planerat typ vaaarje dag.

Kommentarer
Postat av: emma

kuul att de gick bra i norge :D och kul att ni har boende och jobb typ :D hoppas allt kommer gå kalas! ses vi på juldagen? <3

2009-12-19 @ 14:37:34
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0