Underbaraa helg! :)

Igår när det var som varmast var jag i Stockholm med Felicia. Blev en riktig heldag med mycket shopping, god mat & vääärme. Lite för varmt ibland, men man ska verkligen inte klaga. Jag älskar solen!



Mina nya shorts, ett av gårdagens inköp : )



Idag började jag dagen med att åka till Sandvikebergen för att sola med Sandberg :) Strax efter kom Lisa, Carro, Simon & Linus. Mysigt & verkligen sommarkänsla på den. Simon & jag tog faktiskt ett dopp.. årets första. Jävligt kallt, eftersom det inte alls var längesen valdemarsviken var täckt med is.

Här är lite bilder från dagen;




Vi laddar inför doppet...



Kallt som satan!!!



Sen upp fort som fan! Roligaste bilden, ser ut som Simon leker monster och försöker ta mig :P


Nu har man fått lite försmak av sommaren  & jag vill bara ha meeeeeeer! Jag längtar efter mera grillkvällar, massa fest, bla midsommar, karnebåtfestival i viken, visfestival i västervik, kajkalas i fyrudden, massa sol & bad,  kanske tredje gången gillt till SB, fiiiiske & sist men inte minst alla solbrända snygggga killar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0