Hej igen!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här. 9 dagar närmare bestämt och OJ vad det kan hända och förändras mycket på 9 dagar känner jag.

Jag ska försöka göra en lång historia kort;

Förra onsdagen  fyllde våran Lisa 21 år, vilket firades på torsdagen med årets första grillning. Ooootroligt gott! Långfredagen blev vi sugna på fest  eller rättare sagt jag & Carro... vi åkte till Norrköping där Emma hakade på för en utgång på Hugo. En bra kväll, med mycket skratt.. kanske mest skratt dagen efter åt vårat misslyckade försök med efterfest. Lördagen så gjorde vi inte så mycket mer än att skratta åt träsktroll och åka bil....På Söndagen var det dags att fira våran Carro som fyller 20 nu på lördag. Först blev det stort kalas som avslutades med en jätterolig spelkväll :) För bra för att berättas mer här ;) Någon dag var vi i fyrudden också och tog årets första glass :) Fast jag som inte gillar glass åt ju ingen .. men men



Carro, Emma & jag innan utgången i fredags!


Vad skönt det är att det redan är onsdagkväll.. snart fredag! :D Har dock ett matteprov att göra imorgon innan jag kan känna den rätta glädjen inför helgen. På fredag fyller Cicci 20 & på lördag är det Carros tur. Hur det ska firas är lite oklart ännu, men vi ska i alla fall shoppa på systembolaget på lördag :D Det är en sak som är säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0