Tänker för mycket på dig

Inatt kunde jag inte sova och när jag väl hade somnat så drömde jag en dröm om dig som i början var hemsk och på slutet underbar. Jag hatar, hatar, hatar det här! Eller jag vet i fan, jag vet faktiskt inte om jag hatar eller älskar. Både dig & allt runt omkring som får mig att tänka på dig. Jag hatar att jag gör saker som jag vet att du aldrig skulle göra för mig. Jag vet att det inte spelar någon roll om jag skriver det här eller inte. Jag skulle kunna skriva att jag bara har en dag kvar att leva utan att få något gensvar. Så känns det i alla fall. Jag hatar att du är så jävla konstig samtidigt som jag älskar det för just det där konstiga gör att du är du. Jag hatar att mina tårar rinner nu, för du är fan inte värd dem! Samtidigt som jag tycker att du är värd allt det bästa. Ibland känns det som att jag bara vill skrika att jag hatar dig, men jag vet att jag egentligen känner precis tvärt om. Varför vill man alltid ha det som man inte kan få?


 "mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0