Se upp för mensvärk i knäna!

Hahahahahaha min lillasyster Felicia sitter och berättar massa roligheter om hennes skolkamrater :P Kan man ha mensvärk i knäna? Kan man det så har jag verkligen lärt mig något nytt idag! 

Middagen jag lagade förut blev mycket god. Vek av lite från receptet och hittade på själv & det blev pasta till istället. Ska lägga in lite bilder sen :)
Innan middagen var Cicci och jag ute och gick en sväng. Tro det eller ej men vi var ute i nästan 2 timmar :). Jag älskar att man bara behöver gå ca 8 min hemifrån så känns det som att man är jättelångt ute på landet. Jag snackar om Fifalla ;) Vi drog en runda på hemköp & en på bibban. Sen pallade vi asgoda äpplen! MUMS!  


Ikväll är det mycket bra på tv. Idol, Andra avenyn, Vem kan slå Filip & Fredrik, Top model, America's got talent, So you think you can dance & Mamma, pappa, barn.  Hur ska jag kunna se allt?
Tacka vet ja svt play, där man kan se programmen precis när man vill utan att betala ett enda öre. Det är ju dock bara Andra avenyn av dagens program jag kan se där. Men men....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0