Ny vecka

Idag är det måndag & en ny vecka då.. startade veckan med en hård men bra arbetsdag :) Hade fullt hela dagen & bara trevliga kunder, så det finns inget att klaga på!

Imorgon är jag ledig, får se vad jag hittar på. Jag ska iaf laga middag till familjen, så jag borde leta upp något smarrigt recept nu. Vill laga något gott, nytt & spännande, jag vill ha en liten utmaning helt enkelt. Någon som har något bra tips?

På onsdag är det jobb igen & Matrix visning i Norrköping på kvällen. På torsdag ska jag dra en sväng till Ullared  & på fredag kommer höjdpunkten. UTGÅNG :D Jag är faktikst riktigt sugen, iaf idag ;) Men det sitter nog kvar hoppas jag.

Är faktiskt en efterlängtad lördag också... då ska vi träffas några tjejer från klassen. De flesta har man ju inte träffat sen studenten så  det ska bli riktigt trevligt :) Hoppas på en toppenhelg!

Har suttit och kollat på Outsiders nu om nudister & jaa, jag vet inte vad jag ska säga :P Låt dom va nakna om dom vill bara dom respekterar att alla kanske inte gillar nakna människor på stan.

Nu ser jag på toppform. Det är ju från Norrköping så det måste man ju se. Men herre gud, dialekten.. det är ju pinsamt :P Efter det är det singelmammor mitt favorit program just nu, sötaste ungarna & coolaste mammorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0