I LOVE SUNNY

Hemma igen, har precis kollat alla bilder & filmer. Usch blir lite ledsen, jag vill inte vara hemma redan...

Veckan har varit underbar med alla tjejer :) Vi var ju så pass många att dom t om frågade om vi var på träningsläger  hehe, men jag gillart!

Var det bättre än förra året? 
- Det går inte jämföra

Men jag säger bara, jag gillar Sunny Beach och Bulgarien. Det har fått ett dåligt rykte som jag verkligen inte kan förstå.
Detta var inte första gången jag var där & jag ska fan inte sluta åka dit förns jag kan RULLE BRÖLLE ;)

Jag sammanfattar resan med "HAHAHAHAHAHAHAHA". För fy bubblan vad vi har skrattat. Det blev inte någon lugn & fridfull stämning vid poolen när vi var där. Tydligen inte i hotellkorridoren heller eftersom vi fick klagomål från grannkärringen.

Nu är jag trött så imorgon får det bli massa mer skrivet om resan :)

God Natt

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, ja... Det finns två stycken likadana bilar. En som ägs av någon som jobbar i hotellet tror jag och en är min kompis men han är aldrig där nu... :)

2008-09-12 @ 06:33:09
URL: http://www.dennism.se
Postat av: En i gänget :)

Det var varken första eller sista gången vi besökte paradiset!! :D Förhoppningsvis äre ett par åt kvar tills vi kan rulle bröölle.. :D haha! ÄLSKAR ALLA SKRATT VI HAFT DENNA VECKA!! <3

2008-09-12 @ 14:00:31
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0