HÖST

Det är precis som att det slog om till höst under veckan vi var i bulgarien. Innan vi åkte har jag för mig att jag kunde gå i sandaler till jobbet. Nu har jag tjocka strumpbyxor, stövlar & jacka på mig...
Hosta är också någonting jag har fått, skyller på vädret ;) (även fast den började lite smått nere i SB)

Nu sitter jag vid köksbordet med en kopp vaniljte med honung i för att försöka få nån bättring på halsen. Går också på cocillana-etyfin, vill ju inte hosta sönder mina kunder. Har varit en sväng på salongen nu på morgonen och fixat en kund men nu har jag inga förns efter lunch. Så det blev en sväng förbi revisorn och hämta mina papper & pärmar så nu är det bokföring som står på schemat.

Åh måste berätta, igår ringde monika min gamla frisörlärare till salongen, jag saknar inte skolan så värst mycket.. men det blev så många minnen som väcktes när man pratade med henne så jag blev nästan lite ledsen.

aja nu måste jag ta tag i allt pappersarbete.  tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0