Helt slut!

Har jobbat hela dagen, är helt slut. Skulle kunna somna på direkten, men det är lite jag vill se på tv först. 

Ligger i sängen just nu, har legat här och sett på idol. Alla är verkligen så himla bra i år. Men om jag måste välja någon som ska åka ut ikväll så får det nog bli Rasmus. Igår tyckte jag det va helt rätt att Victoria åkte ut. Hon är bra, men inte något speciellt i mina ögon. De anda sticker liksom ut mer, men det gjorde inte hon.  

Nu blir det att se på andra avenyn på svt24, men innan det ska jag fixa mig så jag kan lägga mig här igen för natten. Det märks att man inte är van vid det hårda arbetslivet, är så sjukt trött på kvällarna efter en heldag.


Här får ni en skön låt att lyssna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0