God morgon

Unnade mig en ordentlig sovmorgon idag, ligger fortfarande kvar i sängen.  Har legat och kollat på arla.se efter något gott recept som jag kan laga till middag sen. Har bestämt mig och det blir en orientalisk kycklinggryta. Är lite ingredienser som behöver inhandlas, så jag får ta mig en promenad sen. Hoppas cicci går med på att gå fifalla till ICA vammar ;P

Nu ska jag äta en god frukost och läsa tidningen, som alltid varje morgon!



Här är maten som jag tänkt laga. Men får se om jag byter ut couscousen mot äggnudlar som har blivit en ny favorit i våran familj.


Kommentarer
Postat av: cicci

det ser gott ut :D



haha jajamensan går med påt ;) säg bara till när vi ska gå :D

2008-09-23 @ 11:48:31
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: emma

tack söt hoppasjag med <3 lycka till med matlagandet :) saknar diig juuu <3

2008-09-23 @ 12:52:24
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0