Flaget

Yes nu kör jag flaget, har väl iofs gjort det en vecka snart. Det började med näsan, ryggen & nu även armarna buuuhu :'(  Jag vill inte bli blek redan. Men jag tycker ändå att brännan hållt sig ganska bra för att ha varit hemma en vecka imorgon.


Tänkte berätta om min brännas två bästa kompisar som fanns med där nere i värmen. För det första var det solkrämen Unik från rosenserien.
Såhär beskrivs den: Solkräm som stimulerar hudens melaninproduktion.Ger en snabb och varaktig solbränna. Skyddar mot skadlig UV-strålning. Används före, under och efter solbad. Utmärkt även vid solning i solarium. Naturlig solskyddsfaktor 5.


Sen är det självklart våran favvo after sun. Alla gillar den utom Lisa som avskyr den underbara kokosdoften ;)
Hawaiian Tropic Luxury Body Butter.


Kommentarer
Postat av: lisen.

hah, jaa, usch för den doften alltså! :S;P

2008-09-17 @ 22:08:26
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0