Underbar helg

Fredag
Födelsedagsmiddag hos Sandberg sen utgång på davidssons :)

Lördag
Dagen började lite segt med tanke på att det som vanligt blev mycket dricka när man festar här i viken.
Men framåt halv 4 tog jag bussen till Söderköping där jag mötte upp Anna & Martina. Vi lagade mat, fixade oss & drack lite hos Anna innan vi tog bussen mot Norrköping. Där blev det förfest med Jennica & hennes härliga tjejgäng! 
När klockan började bli lagom mycket tog vi en taxi ner till hugo där det som vanligt var mycket folk. Jag tyckte det var ovanligt roligt på hugo den här kvällen, men kan inte sätta fingret på vad som var så roligt. Träffade massa härligt & saknat folk som tex Matilda, Isa & Calle...

Söndag
Bussstress, mat med Anna & sist bio med mamma & Sandberg.
Vi såg mamma mia & den var ju hur bra som helst! Varför har jag inte sett den tidigare?! Och varför applåderade publiken i slutet? haha



Eftersom en bild säger mer än tusen ord avslutar jag den här helgen & det här inlägget med två bilder. Promoe & en bubbla för dem som fattar ;)


   

Kommentarer
Postat av: Anonym

sa ju att Mamma mia var riktigt bra :)

2008-10-19 @ 22:02:15
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för en bra helg Bäll:)

2008-10-20 @ 09:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0