God morgon!

Jag ligger fortfarande kvar i sängen, blev på nåt konstigt vis sugen på löshår direkt när jag vaknade :P Så jag slog på datorn och kollade om det fanns något lämpligt på tradera. & oooj vad mycket det fanns. Får se om jag lägger några bud ikväll.
Har ju mitt gamla löshår här hemma, men jag vill ha ett nytt lite ljusare då mitt nästan är svart & jag är ju inte så mörk nu. Plus att jag vill ha ett clipshår istället för lim. Jaja, vi får se om det blir något eller inte, de som finns på tradera är ju inte äkta hår men det är jäkligt billigt så det gör inte så mycket om man bara skulle använda det en kväll ;P

Nu ska jag dricka vaniljte och läsa tidningen. Tjingeeeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0