Fortfarande ont...

Allt är precis likadant som igår... ONT ONT ONT!

Hade tänkt försöka vila lite och inte jobba förns på fredag men nu har det blivit så att jag kommer jobba lite imorgon. Det är ju så att vara egen företagare, är inte jag där och jobbar så kommer inte heller några pengar in. Men det är ändå samma summa som ska betalas varje månad, skatt osv...

Får se vad doktorn säger på torsdag, tycker han inte att jag ska jobba då gör jag inte det men annars tänker jag inte tacka nej till något jobb. De som känner mig vet att jag inte är den som klagar i första taget eller stannar hemma för minsta lilla... Sån har jag aldrig varit & kommer aldrig att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0