:(

Vaknade inatt & kunde inte röra mig åt varken höger eller vänster, fick ligga på rygg stel som en pinne. Det gjorde ONT, riktigt jävla ont! Trodde aldrig jag skulle somna om, men det gjorde jag tydligen som tur va :) Vaknade och det gjorde inte lika ont men fortfarande ont. Nu är det axeln som gör ondast, men har fortfarande ont i bröstet/revbenen också.

Jag ringde vårdcentralen imorse & fick en tid hos en läkare på torsdag... Det är ju fan dölångt kvar. Hon jag pratade med trodde att det var något med muskeln, vilket jag också tror. Varför annars skulle det göra skitont i axeln när jag tar ett djupt andetag? Fick iaf råd om muskelsalva, hålla det varmt & käka ipren. Så det gör jag nu, men det hjälper inte så mycket.

Nu är det dags för sängen igen, men jag är lite rädd för att lägga mig där. Vill inte ha lika ont som jag hade inatt :(


Kommentarer
Postat av: C

aa, är ute efter en ny hylla och ett sminkbord typ :)

en vit hylla, tror det är sån som du har? och sampan kanske?:P

2008-10-28 @ 18:56:18
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0