Bra Bella!

Idag får jag faktiskt ge mig själv lite beröm. För igår började jag med en storstädning  i mitt rum, jag har strukit all tvätt här hemma, jag lagade även middag till familjen igår & nu ska jag fortsätta med städningen. Har inte hunnit gjort färdigt idag eftersom jag har jobbat.  Visserligen är jag ganska bra på att avsluta  städningen innan det är färdigt, men näe nu ska jag göra det här klart! Egentligen är ju inte detta något att ge mig beröm för,  tänk mamma som gör det här flera gånger i veckan :P Men jag tillåter ändå mig själv att vara lite stolt,  för det inte varje dag jag tar tag i nåt vettigt.

Nu ska jag städa på, hoppas jag är klar tills Andra avenyn börjar. Det får jag inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0