Ajajaj

Kul kväll igår, förutom min jääävla mage :(

Nu har jag haft ont till och från sen i onsdags kväll. Igår började det göra ont vid 6 på kvällen, fortsatte göra ont hela kvällen & natten ibland jätteont ibland bara den "vanliga" smärtan. Vi kom hem vid 4  imorse (vintertid, ni har inte glömt va?) och jag hade fortfarande ont då. Vaknade idag vid 12.30... hade jag ont då?  JAAA :(

Det gör alltså ont  innanför revbenen på vänster sida. Ibland gör det även ont i  bröstet och upp mot axeln... Det är ju antagligen någon muskel som har fått lite ont, för det känns mer när jag hostar & skrattar tex. Jag har väl helt enkelt hostat för mycket?




Tack skitsnälliiiis Lina för skjutsen inatt. <3

Kommentarer
Postat av: emma

tack :) jaa jag tror också jag klarar mig , så himla tråkigt att inte ha nån att umgås med bara :/ jaa och jag längtar massa tills jag får träffa er på fredag :) <3

krya på med magen också, lät ju inge skoj :/ <3

2008-10-26 @ 21:51:13
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: cicci

men den är bra, inte för stor eller för liten och billig dessutom.:P

2008-10-28 @ 19:25:40
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0