Tråkig helg

Jag vill inte klaga, men kan väl inte påstå att jag mått så bra i helgen. Legat i sängen för det mesta. Fan.. jag som aldrig brukar vara sjuk. Nu verkar jag ha blivit det för all framtid. Ska ju röntga lungan igen nästa måndag, får se om vätskan & inflammationen är borta då. Hoppas det, men jag tror inte det eftersom jag senast igår hade ont  :/

Igår anmälde jag mig till två kurser här i viken. Naturkunskap B & Matte B. Jag vill ha dem ifall att jag någon gång i framtiden skulle vilja bli hudterapeut. Jag har ingen aning när de startar, om det kommer vara vuxenutbildning eller om jag får läsa med gymnasieeleverna. Känns i alla fall skönt att man kan läsa här i viken så att man slipper åka till stan varje gång.

Aja nu ska jag tag i min garderob och rensa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0