Musik

Nu har jag snott en sån där töntig lista, fast jag tyckte den här var lite rolig.

Jag ska skriva en bra låt på varje bokstav så att ni ser vad jag gillar att lyssna på. Gör likadant du också!

  • A, Are you there - Anathema
  • B, Broken - Takida
  • C, Curly Sue - Takida
  • D, Dom vet ingenting om oss - Moneybrother
  • E, Everything that I'm - Phil Collins
  • F, Forever Young - Youth Group
  • G, God Damn You're Beautiful - Chester See
  • H, How You Remind Me - Nickelback
  • I, I'm Your Lady - Celine Dion
  • J, Jag hatar att jag älskar dig - Håkan Hellström
  • K, Kom Igen Lena - Håkan Hellström
  • L, Logiskt - Petter feat. Säkert
  • M, My Immortal - Evanescence
  • N, No One - Alicia Keys
  • O, One Step at a Time - Jordin Sparks
  • P, Pictures Of You - The Last Goodnight
  • Q, Queen Of My Heart - Westlife
  • R, Release Me - Oh Laura
  • S, Som Jag Hade Dig Förut - Melissa Horn & Lars Winnerbäck
  • T, To Be With You - Mr Big
  • U, Uh la la la - Alexia
  • V, Var Ska VI Sova Inatt - Perikles
  • W, With You - Chris Brown
  • X, 
  • Y, Your Song - Moulin Rouge
  • Z, 
  • Å, Åtta Hundra Grader - Ebba Grön
  • Ä, Änglalik - Snook
  • Ö, Öppna din dörr - Tommy Nilsson

Kommentarer
Postat av: emma

tack så mkt :) jag vet inte än, måste se om jag kan fixa skjuss hem och så för ska förmodligen bort söndag nämligen.. men får se spånar lite fortfarande. skulle ju vara skoj men aa.. saknar dig <3

2008-11-28 @ 18:21:19
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0