Här händer det grejer...

Minst sagt här händer det grejer...

Felicia min lillayster kommer och går rakt mot mig, stannar några centimeter ifrån & säger "herre gud, ser du? kom vi går till spegeln". Jag fattar noll men hänger med. Där vill hon att vi ska mäta oss, rygg mot rygg ni vet.  Och hela familjen får en överraskning. Hon har blivit flera cm längre än mig!! För inte alls längesen var vi nästan lika långa, men jag var fortfarande nån millimeter längre. Men nu är hon verkligen flera cm längre :O Nu är jag minst ;)


Nästa grej är att imorgon är det byebye till gamla bilen och  hejhej till den nya :D

Kommentarer
Postat av: cicci

faan att dom minsta ska vara så långa, lisa är ju med längre än mig:P hehe



Åh ni ska köpa bilen alltså, kuul :D

2008-11-13 @ 21:41:59
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: emma

häärligt med ny bil duu, blir de massa övningskörnig då eller? ;D <3

2008-11-14 @ 16:52:19
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0