Fredagkvällen

Emma & jag tog bussen in till stan vid 6, gick till Emma och lämnade lite grejer sen gick vi vidare mot Mias lägenhet där de andra tjejerna höll hus.  Där blev det fix & förfest. Efter allt snack om halloween & utklädnad bev det tillslut bara jag & Sampan som var utklädda :) Efter några timmar när vi var redo för utgång kom taxin och hämtade oss. Utgången var väl sådär, inte jättekul men kul. Bra musik iaf ; ) Vissa mådde lite dåligt & gick hem. Så helt plötsligt när vi skulle hemmåt hade jag ingen sovplats, men det löste sig och vi tog taxi till Mias lägenhet igen där Cicci & Sampan skulle sova. Men då kommer jag på att jag måste ta min medicin direkt när jag vaknar nästa morgon. Ringer snälla Jocke som precis slutat jobbet & självklart kan han skjutsa mig från Mias till Emma! TACK!  Där sov jag gott &  lääänge!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0