En helt vanlig torsdag

Dagen började med en god frukost, sen bakade jag chokladmuffins med extra smält choklad på ; ) MUMS!
Efter det blev det att gå en kortis med Freja, sen käka lunch innan det var dags för jobbet en sväng. När jag var färdig på jobbet gick jag bort till valdixi och köpte en farsdagspresent :) På vägen hem gick jag också förbi turistbyrån & köpte mig ett busskort.

Imorgon ska jag nämligen åka till Anna i Söderköping direkt efter jobbet, så då behöver jag ett busskort. Vi ska bara äta god mat, se på idol, praaaaata & ha en skön myskväll. Jag längtar faktiskt, det är så skönt att prata med Anna. Dels för att vi inte träffas så ofta så vi har oftast massor att prata om när vi väl ses. Och framför allt att jag kan prata om precis vad som helst med henne :) 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så bra Bella:)

2008-11-11 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0