Bra dag!

Idag har jag jobbat 9 - 19.. bra dag på jobbet. Det går mot ljusare tider inom många olika områden! :D
Nu har Sampan nyss varit här en stund, med en efterlängad sak. Men det var nog sista året som den saken roade mig.
Fick något annat efterlängtat idag också, ett sms som gjorde mig glad :)


Igår kollade jag på den omtalade filmen PS. I Love You. Jag trodde den skulle vara sorgligare. MEN, men men men men det kom krokodiltårar i en halvtimme EFTER filmen. Jag vet faktiskt inte varför.... men så blev det.


Nu är det Boston tea party ,,

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller med dig om Ps. I love you.. trodde både den skulle vara sorgligare OCH bättre... Jag har mina aningar om smset.... berätta :)

2008-11-12 @ 17:22:52
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0