Söndagsprat

Igår var det julmys med middag & paketleken hos Isa. Fjärde (gud så fort tiden går!) året i rad nu, det börjar bli våran lilla jultradition. Det var bra paket och jag tror alla blev nöjda & glada med det de fick. Jag längtar redan till nästa år!

Idag är det söndag, jag hatar söndagar. Det är något speciellt med söndagar, något dåligt & tråkigt. En bra grej är väl att solen skiner så jag ska snart ge mig ut på en promenad.



På tal om annat så vill jag flytta, jag behöver flytta. Och då menar jag inte till Norrköping eller något liknande utan jag vill flytta långt bort! Antingen behöver jag flytta för att kunna uppskatta det jag har här i viken eller så behöver jag flytta för att upptäcka att det finns något bättre där ute i världen. Tror mer & mer på det sista alternativet. Självklart är det tråkigt att flytta från familj osv.. men man försvinner ju inte för alltid bara för att man flyttar.

Just nu känns ingenting roligt här och jag blir frustrerad när jag tänker på att jag måste bo & jobba kvar här tills i höst. Men vem vet i höst kanske jag inte alls vill flytta. Det är ingen som vet....

Om det finns någonstans där man kan känna sig behövd, omtyckt och att man duger hela tiden och inte bara ibland så vill jag flytta dit!

Kommentarer
Postat av: Lina I

Jag Hänkar Dit:)

2008-12-22 @ 15:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0