Ojdå

Vad dålig jag är på det här...  Kanske dags för en liten uppdatering om min vecka.

Lördag, förra veckan;
Dagen spenderades i Linköping med familjen. På kvällen blev det spontan utgång här i viken. Blev lite föris hos mig, sen vidare till davidsson. Blev faktiskt riktigt lyckat.

Söndag förra veckan;
Söndagen sov jag väl bort, sen blev det bio i Gusum. Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Den var helt okej, men ingen höjdare.

Måndag;
Jobb hela dagen, sen badminton :)

Tisdag;
Hjälpte mamma på jobbet nästan hela dagen med deras nobelfest. God mat & jobbiga ungar!

Onsdag;
På onsdagen blev det en massa bokföring och sortering av papper till företaget...

Torsdag;
Jobb hela dagen.

Fredag;
Jobb hela dagen. Emma var ju där, alltid extra roligt då! Vi lunchade på Melkes som alltid, men nu är våra lunchkuponger slut så vi får se vart det bär av nästa fredag.  På kvällen såg jag på idol hos Richard.

Lördag;
Igår klev jag upp tidigt för att gå på  Vammarskolansdag. Sista året nu då eftersom Felicia slutar 9an snart. Kommer nog dock inte kunna hålla mig från att gå & kolla på lucian där.
På kvällen åkte jag till Finspång med Anna. Åkte hem till Evelina, där hon Siri & Malin var  i full gång med matlagningen. Varm smörgåstårta blev det. GOTT! Efter några timmar skulle Evelina åka och hämta hennes pojkvän/sambo Tommy i stan så då åkte vi andra vidare hem till Siri & Robbans lägenhet. Jag blir så avundsjuk, vill också ha en sån mysig lägenhet som både Evelina & Siri har. En sambo/pojkvän på köpet vore ju inte fel det heller.

Idag;
Idag har jag styrt lite med paketleken som äger rum på lördag. Annars har det inte hänt mycket idag,, har inte ens klätt på mig än... har sovit alldeles för mycket inatt. Är jätteseg...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0