Nyår?

Jag vill bara åka bort på nyår, vill inte vara hemma och fira ett överskattat nyår i år igen. Eller så tänker jag bojkotta nyår och helt enkelt inte fira det alls. Det kanske är det bästa? Jag har firat nyår på lite olika håll i världen under min livstid har t om firat det på ett plan högt upp i luften. Det vore ju nåt, men det blir nog inte så i år. Synd att jag inte var rik, då skulle jag ta med mig Anna till Spanien en vecka över nyår.

Jag blir så trött på mig själv.. jag vet ju att när det väl är nyår så kommer jag sitta där och fira på nästan samma sätt som förra året. BLÄÄ! Skulle så gärna vilja vara med dig, men jag vet att det inte kommer bli så. Det skulle kunna bli så om jag fick bestämma, men nu är det ju inte jag som bestämmer.
Fan, varför tänker jag på dig hela tiden? Tänk om man skulle kunna öppna kroppen plocka ut dig från hjärnan/hjärtat, knöggla ner dig i soptunnan och  du blir glömd för all framtid. Vad skönt det skulle vara, men så tråkigt. Jag vill ju inte glömma dig. Aldrig!

Kommentarer
Postat av: emma

haha nää dom nya rören låg kvar på samma ställe som sist :P

2008-12-10 @ 12:03:45
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: cicci

neee tror det är till 9 januari :D :P måste kolla kvittot igen haha

2008-12-10 @ 14:21:39
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0