Man kan ju alltid hoppas...

Igår följde jag med pappa till stan på eftermiddagen / kvällen. Först var vi 5 min på sjukhuset för pappa skulle fixa nån grej som mäter syret i blodet. Sen blev det en sväng ut till ingelsta och fixa lite grejer och äta lite mat.

När jag kom hem igen kom Sandberg hit & vi kollade upp lite alternativ till nyår. Jag har mailat runt lite & hoppas på svar. Det kommer ju säkert inte bli som vi vill men man kan ju alltid hoppas. Jag vägrar gå på nån tråkig fest här omkring på nyår. Det kommer se precis likadant ut som alla andra år... jag sitter fan hellre hemma & är nykter. Även fast jag säger såhär nu så vet jag att det ändå kommer sluta med att jag gör precis samma sak som förra året ;) Fy, vad jag hatar mig själv ibland!

Idag är jag ledig. Dagen ser ut såhär:
  • packa ett paket som ska postas
  • gå förbi mammas jobb och hjälpa dem med en dator som krånglar
  • posta paketet & möta upp Cornelia
  • laga & äta mat
  • åka till Söderköping och träffa Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0