Film?

Vet ni? Jag som inte alls gillar film har blivit värsta filmfreaket nu de senaste dagarna. Har sett 2 filmer på 2 dagar. ;)  Blir nog 3 på 3 dagar snart :P Rekord och mycket ovanligt för att vara jag. Har bara varit sånna hära tecknade "barnfilmer"... först Madagaskar 2, den var strålande. Sen blev det Tingeling, den var också bra, men madagaskar är ju mycket roligare. Ikväll tänkte jag se på Polarexpressen, hoppas den är bra. Får väl ta att se lite mer seriösa filmer sen... fast jag är sjukt sugen på björn bröder. Den är ju så himla gullig & rolig.

Kommentarer
Postat av: cicci

visst var tingeling bra :)

jag ska se madagaskar 2 snart tänkte jag :P

2008-12-16 @ 23:06:19
Postat av: C

Jaa men det är så hemskt, samtidigt som det är skönt! Bara det att tankarna far runt "vaaaarför gråter jag?!?" typ. men sen somnade jag gott och idag mår jag mkt bättre! :) <3

2008-12-17 @ 13:29:34
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0