Dan före dan före dopparedan!

Är så sjukt trött... antar att det är för alla drömmar jag drömde inatt. En mardröm drömde jag också, det var längesen. Vaknade helt genomsvett & min mörkrädsla blev ju inte direkt bättre :p Men det var bara tända lampan, kolla runt i rummet och somna om ;)

Kanske är jag trött för att jag jobbat hela dagen också, men såhär trött som jag är nu brukar jag inte vara när jag jobbat. Ska jobba hela dagen imorgon också, då får jag verkligen inte vara lika trött efter jobbet. Det är ju uppesittarkväll.

Idag är det dan före dan före dopparedan, känns det?  - NEJ!, inte det minsta. Julen kommer aldrig bli så som den var och framför allt kändes när man var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0