Fredagkvällen

Började med middag på Melkes med familjen, gott!  När vi sitter där ser vi ambulansen åka förbi med blåljus och en kort stund efter får vi reda på att det är Simon som har fått benet avsparkat i en fotbollsmatch. Usch :/ jag har nog aldrig tyckt så synd om någon som jag gör nu!  Kvällens alla tankar gick till dig Simon! <3

Senare på kvällen kom Cicci, Carro, Lisa & Lina till mig. De hade hyrt en film som vi såg på, den va inte så bra... Typiskt, jag som aldrig ser på film sen när jag väl ser på en så är det en dålig :P

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaha! :D

Va roligt! Vad många det är som ska åka dit på onsdag/torsdag.

Allt bra med dig?

2008-08-31 @ 13:31:18
URL: http://lowice.blogg.sew
Postat av: Simp

Tack bella! Du får komma in o hälsa på imorn om du inte jobbar för emma o Sampii kommer också :) <3

2008-08-31 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0