Första bloggdagen...

Har hunnit med ganska mycket idag :)

  • Sjukgymnastik
  • Dammsugit
  • Lagat lunch
  • Möte med en revisor
  • Lagat middag

Det kanske inte är så mycket men mer än vad jag brukar göra en vanlig dag.  Ganska tråkiga saker, men så viktiga!
Sjukgymnastiken behövs för att jag ska slippa knäskålar som hoppar både hit & dit.

Dagens viktigaste var nog ändå revisorn (förövrigt Simon&Lisas pappa), nu hoppas jag att jag ska klara av mitt företag på egen hand. Bokföring & momsredovisningar hit & dit... Ska försöka själv i två månader nu  sen ska jag dit och kolla av så att allt stämmer så jag inte upprepar något fel om det skulle vara något.

Maten då, idag har jag lagat mat två gånger :O WOW skulle jag vilja säga. Först blev det en jättegod sallad med räkor, sen blev det kycklingwok, äggnudlar & massa thaisås till hela familjen. Det godaste som finns!!! Och det enda jag är bra på ;)

Nu är det dags för sängen så jag orkar jobba imorgon!

God natt 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag visste väl att det var nudlar och wok du lagat, förstod jag direkt :D haha.

2008-08-31 @ 20:25:15
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0